Rondom de mogelijkheden van het online sales kanaal en online marketing spelen altijd veel vragen.
- Op welke manier zet je de online marketing (en conversie) nu echt goed op als kleine maar ambitieuze speler?
- Waarmee en hoe maak je het onderscheid in deze digitale wereld anno 2020?
- Hoe kun je groeien met verkopen via je website?
Onderscheiden, opvallen en relevant zijn bij de juiste prospect of klant, dat is de uitdaging van hedendaagse marketeers. Maar bij een startup of scaleup is er vaak nog geen marketeer, dan wordt de online marketing er meestal door iemand bij gedaan.
Een gemiste kans!
Hoe dat kan en wat daarin slim is om te doen leer je van de ervaring van Martin en Hielko, de mannen achter ScaleUp Amersoort. Als de drijvende krachten achter ScaleUp Amersfoort staan Hielko en Martin tijdens de workshop voor je klaar. Met een gezamenlijke online ervaring van meer dan 40 jaar kun je stellen dat zij de klappen van de zweep kennen. Ervaring die zij delen en inzetten om ondernemers, van startups en scaleups, en marketeers uit de regio te adviseren en coachen.
In onze blended workshop maak je kennis met deze ervaring en de praktische adviezen, je kunt meteen aan de slag met verbeteren. Wat is nu handig om in te zetten aan communicatiekanalen om je doelgroep echt te bereiken! In deze wereld nemen Martin en Hielko je mee tijdens de workshop. Vanuit een beetje theorie, maar vooral met praktische voorbeelden en handvaten om de volgende dag mee aan de slag te gaan in het verbeteren van je eigen website. Wie wil dat nu niet?