Enof en Social Brothers dragen bij aan prijswinnende NS-campagne
Het project #SameNSterker van de NS heeft de Galjaardprijs 2020 gewonnen. Creatief communicatiebureau Enof heeft het concept en het design ontwikkeld. Social Brothers heeft ondersteund met de technische realisatie.
#SameNSterker
De campagne #SameNSterker is ontstaan nadat de NS in maart hard geraakt werden door de coronacrisis. Om het grote aantal werknemers dat thuis moest werken te informeren, is er een campagne opgezet. Er werden verschillende sociale media ingezet en werknemers kregen de mogelijkheid kaartjes te versturen om elkaar een hart onder de riem te steken.
Galjaardprijs
De Galjaardprijs wordt jaarlijks uitgereikt aan het meest innovatieve, impactvolle en inspirerende communicatieproject uit het publieke domein. De prijs wordt uitgereikt door Logeion, de beroepsorganisatie voor communicatieprofessionals. De jury vond het indrukwekkend en overtuigend hoe de NS met weinig middelen en in zeer korte tijd veel creatieve ideeën heeft ingezet om de medewerkers te verbinden. Het publiek was het daarmee eens. 41% van de publieksstemmen was voor het project van de NS.
Enof en Social Brothers
Enof is een creatief communicatiebureau uit Utrecht. Zij hebben de campagne #SameNSterker ontwikkeld. Voor de technische realisatie kregen ze ondersteuning van Social Brothers, een digital agency uit dezelfde stad. Enof en Social Brothers werken regelmatig samen aan spraakmakende campagnes.
ANDERE POSTS
Hieronder vind je meer posts/nieuws uit de Dotslash Community
Dotslash & Eyevestor lanceren nieuw funding platform
Dotslash gaat samenwerken met online funding platform Eyevestor om het Dotslash Funding Platform te lanceren. Dit nieuwe platform maakt het voor Dotslashers eenvoudig om aandelen digitaal uit te geven en kapitaal op te halen, met kosteloze ondersteuning van partners als Rabobank en Deloitte. Het initiatief biedt niet alleen toegang tot een brede digitale community van investeerders, maar vergroot ook de kansen voor startups en scale-ups om aanvullende financiering te verkrijgen.
Living Lab Utrecht x Dotslash @ Zorg & ICT beurs
Woensdag 14 juni tussen 11.00-12.30 is de Living Lab Utrecht | Dotslash bijeenkomst in de Jaarbeurs Utrecht. Op maandag 12 juni start de Dutch Health Week een initiatief van de Dutch Health Hub. De plek waarbij 15.000 professionals uit de zorg en life sciences bij...
Verslag ./kennissessie met Eyevestor en Bluecurrent
Op dinsdag 9 mei verzorgde het bij Dotslash gevestigde Eyevestor, een kennissessie over Sharefunden. Tijdens deze sessie deelt onder andere Mark de Raaij (ook een Dotslasher) hoe hij met zijn bedrijf Blue Current binnen enkele maanden 5 miljoen euro funding ophaalde mbv Eyevestor.
./ Padel Breakfastclub
Bij Peakz Padel is het mogelijk om op elk moment van de dag te komen padellen. Speciaal voor alle vroege vogels heeft Peakz Padel wat leuks bedacht: de Breakfast Club! Niet meer alleen padellen na een werkdag, maar ook vóór je de werkvloer betreedt sla jij je slag op...
Service Medewerker
Word jij vooral blij van mensen helpen? Zou je dat graag doen vanuit ons bruisende kantoor bij Dotslash Utrecht? En vind jij ook dat digitale zorg voor iedereen toegankelijk zou moeten zijn? Dan zoeken wij jou! Wat ga je doen? Jij helpt patiënten en cliënten van...
Hoe de zorg steeds slimmer, goedkoper en menselijker wordt
Het aantal slimme oplossingen in de zorg, van menselijke samenwerking tot technologische uitvindingen, neemt in rap tempo toe. In dit whitepaper van Dytter ontdek je aan de hand van talloze voorbeelden, hoe de zorg steeds slimmer, goedkoper én menselijker wordt.
OLVG Lab kiest voor innovatieve bloedafnameapparaten van Vitestro
OLVG Lab, een vooraanstaand laboratorium in Europa, heeft een contract getekend met Vitestro om als eerste Europese instelling meerdere autonome bloedafnameapparaten in gebruik te nemen.
Hoe Dotslashers ExecutiveLab en NextEnergy samen groei en innovatie stimuleren binnen Dotslash
De samenwerking tussen Dotslashers ExecutiveLab en NextEnergy illustreert de kracht van partnerschap in bedrijfsgroei en innovatie. Ontdek hoe RecruitmentLab heeft bijgedragen aan de indrukwekkende expansie van NextEnergy binnen Dotslash
EFRO subsidie, voor wie wat waar wanneer?
Het Europees Fonds voor Regionale Ontwikkelingen (EFRO) speelt een cruciale rol bij het ondersteunen van regionale ontwikkeling in Europa. In de regio Utrecht biedt het EFRO-subsidieprogramma genaamd Kansen voor West III een unieke kans voor innovatieve projecten die bijdragen aan de ontwikkeling van de regio. In deze blogpost zullen we de belangrijkste aspecten van het EFRO-subsidieprogramma in de regio Utrecht bespreken, inclusief de prioriteiten, openstaande calls en het aanvraag proces.
The Lekker Company verovert schappen bij Kruidvat Nederland
Dotslasher The Lekker Company verovert schap bij Kruidvat Nederland met lippenbalsem zónder aardolie