Enof en Social Brothers dragen bij aan prijswinnende NS-campagne
Het project #SameNSterker van de NS heeft de Galjaardprijs 2020 gewonnen. Creatief communicatiebureau Enof heeft het concept en het design ontwikkeld. Social Brothers heeft ondersteund met de technische realisatie.
#SameNSterker
De campagne #SameNSterker is ontstaan nadat de NS in maart hard geraakt werden door de coronacrisis. Om het grote aantal werknemers dat thuis moest werken te informeren, is er een campagne opgezet. Er werden verschillende sociale media ingezet en werknemers kregen de mogelijkheid kaartjes te versturen om elkaar een hart onder de riem te steken.
Galjaardprijs
De Galjaardprijs wordt jaarlijks uitgereikt aan het meest innovatieve, impactvolle en inspirerende communicatieproject uit het publieke domein. De prijs wordt uitgereikt door Logeion, de beroepsorganisatie voor communicatieprofessionals. De jury vond het indrukwekkend en overtuigend hoe de NS met weinig middelen en in zeer korte tijd veel creatieve ideeën heeft ingezet om de medewerkers te verbinden. Het publiek was het daarmee eens. 41% van de publieksstemmen was voor het project van de NS.
Enof en Social Brothers
Enof is een creatief communicatiebureau uit Utrecht. Zij hebben de campagne #SameNSterker ontwikkeld. Voor de technische realisatie kregen ze ondersteuning van Social Brothers, een digital agency uit dezelfde stad. Enof en Social Brothers werken regelmatig samen aan spraakmakende campagnes.
ANDERE POSTS
Hieronder vind je meer posts/nieuws uit de Dotslash Community
Dotslash Drommedaris geopend
Op 23 november werd de ./DROMMEDARIS feestelijk geopend. Hiermee komt 4.000 m2 extra kantoorruimte beschikbaar voor startups & scaleups in Utrecht.
Leapfunder organiseert online workshops voor startup founders
Leapfunder laat startups kennis maken met een uitgebreid netwerk en helpt bij het vinden van financiering. Leapfunder biedt ondersteuning en financiële tools.
NL Medica 2022 visitor programme
Op 15 november 2022 organiseert de ROM Utrecht Region samen met Smart Health Amsterdam en Amsterdam Trade & Innovate een visitor programme, waarbij er gezamenlijk per bus afgereisd naar de Medica in Düsseldorf voor een dagtrip. De Medica is een van de grootste health beurzen ter wereld met duizenden exposanten, vele seminars, pitch events en andere netwerkevents.
Jelle Drijver & Roel Franken presenteren 5 podcast afleveringen over: Funding!
Jelle Drijver & Roel Franken presenteren 5 podcast afleveringen over Funding. Dit in aanloop van Crossroad 2022, dat georganiseerd wordt door ‘Startup Utrecht’.
Dotslashers Eyevestor & Faqta 2 van de 50 #challanger50
Dotslashers Eyevestor & Faqta zijn 2 van de 50 uitdagende, innovatieve en snelgroeiende bedrijven van Nederland. Deze 50 bedrijven zijn benoemd in de MT/Sprout Challanger50 van 2022.
Dotslasher DialogueTrainer wint CES innovation award 2023
Dotslasher DialogueTrainer heeft de CES innovation award gewonnen op 13 oktober 2022. De CES innovation award wordt jaarlijks uitgereikt aan bedrijven die zich onderscheiden op het gebied van design en technologie. Op 13 oktober werden de Nederlandse winnaars bekend gemaakt in de Beurs van Berlage, in Amsterdam. In januari zal Dialogue Trainer haar innovatieve trainingen presenteren op het jaarlijks event van CES in Las Vegas voor een wereldwijd publiek.
Dotslasher Roseman Labs wint pitch competitie in London
Roderick Rodenburg, de CEO van het bedrijf Roseman Labs deed mee aan een pitch competitie voor startups tijdens de Frontier Deeptech Conference in London en won!
Webinar Kilometers registreren is straks verplicht
Fynch organiseert een online webinar op 8 december van 15.00 tot 15.30 over het bijhouden van kilometers als bedrijf en hier de voordelen van.
Rabobank Regionale Duurzame Innovatiedag
Wil jij je laten inspireren door duurzame en innovatieve koplopers in onze regio en met andere ondernemers in gesprek gaan over duurzaamheid en innovatie in je bedrijfsvoering? Dan nodigt Rabobank je van harte uit voor de Regionale Duurzame Innovatiedag op woensdag 9 november.
Dotslasher Camenai beste oplossing bij innovatie challenge
Provincie Utrecht is vanuit de ambitie om steeds meer een duurzame en gezonde leefomgeving te creëren, een innovatie challenge gestart. Dit doet Provincie Utrecht in samenwerking met starthubs. waarbij de challenge als volgt luidde: ‘We zijn op zoek naar slimme sensoren, waarmee we met participerende burgers continu data verzamelen voor een gezonde leefomgeving.’