Enof en Social Brothers dragen bij aan prijswinnende NS-campagne
Het project #SameNSterker van de NS heeft de Galjaardprijs 2020 gewonnen. Creatief communicatiebureau Enof heeft het concept en het design ontwikkeld. Social Brothers heeft ondersteund met de technische realisatie.
#SameNSterker
De campagne #SameNSterker is ontstaan nadat de NS in maart hard geraakt werden door de coronacrisis. Om het grote aantal werknemers dat thuis moest werken te informeren, is er een campagne opgezet. Er werden verschillende sociale media ingezet en werknemers kregen de mogelijkheid kaartjes te versturen om elkaar een hart onder de riem te steken.
Galjaardprijs
De Galjaardprijs wordt jaarlijks uitgereikt aan het meest innovatieve, impactvolle en inspirerende communicatieproject uit het publieke domein. De prijs wordt uitgereikt door Logeion, de beroepsorganisatie voor communicatieprofessionals. De jury vond het indrukwekkend en overtuigend hoe de NS met weinig middelen en in zeer korte tijd veel creatieve ideeën heeft ingezet om de medewerkers te verbinden. Het publiek was het daarmee eens. 41% van de publieksstemmen was voor het project van de NS.
Enof en Social Brothers
Enof is een creatief communicatiebureau uit Utrecht. Zij hebben de campagne #SameNSterker ontwikkeld. Voor de technische realisatie kregen ze ondersteuning van Social Brothers, een digital agency uit dezelfde stad. Enof en Social Brothers werken regelmatig samen aan spraakmakende campagnes.
ANDERE POSTS
Hieronder vind je meer posts/nieuws uit de Dotslash Community
Dotslasher André Piso (Dytter) te gast bij 7DTV
André Piso oprichter van Dytter is te gast bij 7DTV om te vertellen over Dytter en de oprichting daarvan.
8 Dotslashers in de KVK Innovatie Top 100
Super trots zijn we dat er maarliefst 8 Dotslashers genomineerd zijn voor de KVK Innovatie Top 100: Bizcuit, Blue Current, Camenai, Dialogue Trainer, Gribb.Tech, IGNE, Join Seven en Neurolytics.
./drommedaris in Utrecht Business magazine
Na 10 jaar leegstand blaast Dotslash Utrecht de Drommedaris nieuw leven in. Op dit moment zijn we dit iconische pand aan de Europalaan 101 aan het verbouwen en in november gaan de eerste bedrijven er al in.
25 miljoen gesharefund via Eyevestor
DRIE JAAR, 70 VENTURES, 25.000.000 EURO. Inmiddels is meer dan €25 MILJOEN opgehaald via sharefunding-platform Eyevestor (gevestigd in ./100).
Deloitte Update Café
Deloitte organiseert een fysiek evenement dat op meerdere dagen door het land op diverse locaties zal worden aangehouden. Deloitte Utrecht organiseert het evenement op 3 November 2022.
Leapfunder organiseert online workshops voor startup founders
Leapfunder geeft online workshops om startups kennis te laten maken met een uitgebreid netwerk en helpen bij het vinden van financiering.
Medior trainer
Wij zoeken een enthousiaste collega die ons wil komen versterken. Sprankel & Co groeit gestaag en de bedoeling is dat je met ons mee gaat groeien. Daarom zoeken wij een sprankelende collega die open staat om in korte tijd veel te leren, van het verzorgen van workshops en trainingen tot coaching en klantbeheer.
Igne presenteert eMill
Igne heeft afgelopen 6 maanden meegedaan aan het SiR Intergov programma. Tijdens de Demodag die gehouden wordt voor winnaars van verschillende challenges is Igne uitgekozen tot beste pitcher.
Dotslashers Dytter & Blue Current genomineerd voor de Deloitte Fast 50
Zowel Dytter als Blue Current horen volgens Deloitte bij de 50 snelst groeiende tech bedrijven in Nederland en zijn genomineerd voor de Deloitte Fast50
Medior assessmentpsycholoog
Wij zoeken een enthousiaste collega die ons wil komen versterken. Sprankel & Co groeit gestaag en de bedoeling is dat je met ons mee gaat groeien. Daarom zoeken wij een sprankelende collega die open staat om in korte tijd veel te leren, van het verzorgen van assessments tot coaching en klantbeheer.