Enof en Social Brothers dragen bij aan prijswinnende NS-campagne

Het project #SameNSterker van de NS heeft de Galjaardprijs 2020 gewonnen. Creatief communicatiebureau Enof heeft het concept en het design ontwikkeld. Social Brothers heeft ondersteund met de technische realisatie.

#SameNSterker

De campagne #SameNSterker is ontstaan nadat de NS in maart hard geraakt werden door de coronacrisis. Om het grote aantal werknemers dat thuis moest werken te informeren, is er een campagne opgezet. Er werden verschillende sociale media ingezet en werknemers kregen de mogelijkheid kaartjes te versturen om elkaar een hart onder de riem te steken. 

Galjaardprijs
De Galjaardprijs wordt jaarlijks uitgereikt aan het meest innovatieve, impactvolle en inspirerende communicatieproject uit het publieke domein. De prijs wordt uitgereikt door Logeion, de beroepsorganisatie voor communicatieprofessionals. De jury vond het indrukwekkend en overtuigend hoe de NS met weinig middelen en in zeer korte tijd veel creatieve ideeën heeft ingezet om de medewerkers te verbinden. Het publiek was het daarmee eens. 41% van de publieksstemmen was voor het project van de NS.

Enof en Social Brothers

Enof is een creatief communicatiebureau uit Utrecht. Zij hebben de campagne #SameNSterker ontwikkeld. Voor de technische realisatie kregen ze ondersteuning van Social Brothers, een digital agency uit dezelfde stad. Enof en Social Brothers werken regelmatig samen aan spraakmakende campagnes.

 

 

 

ANDERE POSTS

Hieronder vind je meer posts/nieuws uit de Dotslash Community

./zomerborrel (en foto’s)

./zomerborrel (en foto’s)

Wat een feest! Op 15 juni organiseerden we de ./zomerborrel op de binnenplaats van de startup scale-up campus van Dotslash Utrecht. Gelukkig hebben we de foto’s nog. Bekijk ze hier.

Boost jouw bedrijf

Boost jouw bedrijf

Laat je binnen één ochtend bijpraten over de belangrijkste uitdagingen waarmee je nu of in de toekomst te maken hebt.

Word mede-eigenaar van Blue Current

Word mede-eigenaar van Blue Current

Met innovatieve, slimme laadoplossingen willen we de transitie naar duurzame mobiliteit versnellen. Laadpalen vormen daarvoor de basis, met onze aanvullende diensten bieden wij veel toegevoegde waarde. Investeer nu ook in een duurzame toekomst, word mede-eigenaar van Blue Current en ga samen met ons de uitdaging aan! Investeer en word mede-eigenaar.

Uitweg uit de schaarste

Uitweg uit de schaarste

Uit onderzoek van Gupta blijkt dat een groot deel van het personeelstekort in de zorg is op te vangen door technologische innovatie. Gupta constateert echter dat dit onvoldoende doorgang vindt door te weinig kennis, en daardoor bereidheid, van bestuurders.

Topicus neemt meerderheidsbelang in Devise Analytics

Topicus neemt meerderheidsbelang in Devise Analytics

Overname nieuws: Een mooie prestatie van Dotslasher Devise. Zij wil de volgende groeistap gaan maken met het uitbreiden van haar markt en platform en slaat daarom de handen ineen met het beursgenoteerde Topicus.