Innovatief IT-agency Social Brothers is vanaf vandaag officieel Partner van Customer Engagement Platform Notificare. Met dit partnerschap gaan zij elkaars dienstverlening versterken.
Het partnerschap is tot stand gekomen na een geslaagde samenwerking voor verschillende opdrachtgevers waaronder Spar. Social Brothers heeft voor deze supermarkt een app ontwikkeld. Door de samenwerking met Notificare aan te gaan krijgen de gebruikers van de app locatie gebaseerde push-berichten als ze in de buurt van de winkel zijn. Daarnaast wordt het platform bij verschillende gezamenlijke klanten ingezet om de eindconsument relevantie te bieden met het juiste bericht op het juiste moment.
Met het partnerschap benadrukken Social Brothers en Notificare dat ze ook op de lange termijn verder gaan samenwerken. Beide bedrijven kijken uit naar een succesvolle projecten waarbij ze ook voor andere opdrachtgevers websites en apps met rijke en interactieve berichten willen ontwikkelen.
“Social Brothers heeft een prachtige hands-on benadering die er toe heeft geleid dat klanten geleidelijk worden meegenomen in de Loyaliteit en Engagement fase binnen de klantreis. In korte tijd is het platform ingezet bij zowel food-retail als mobiliteit. Twee sectoren waar de samenwerking dan ook heel goed tot z’n recht komt.”
Robert Leefmans, CEO Notificare
“De dienstverlening van Notificare is onmisbaar in de huidige wereld. Met de tool van Notificare die ons de gelegenheid geeft consumenten via verschillende kanalen te bereiken op exact het juiste moment en de juiste plek, kunnen we onze opdrachtgevers nog beter van dienst zijn.”
Steven Ammerlaan, CEO Social Brothers
Social Brothers
Social Brothers is een innovatief IT-agency gevestigd in Utrecht en Rotterdam. Sinds 2011 ontwikkelen de designers, developers en marketeers van Social Brothers websites, apps en online marketingcampagnes voor diverse opdrachtgevers van start-ups tot beursgenoteerde bedrijven, zoals SEAT (PON), ABP en Backbase. Social Brothers helpt klanten met het bouwen van gave websites en apps en met trending marketingcampagnes.
Notificare
Notificare is een toonaangevend Customer Engagement Platform dat merken helpt om hun doelgroep te engageren, een licht te werpen op het klantgedrag en conversies te verhogen. Eén tool, met kanalen als App Push, Web Push, E-mail, SMS en Mobile Wallet, die helpen om de meest relevante berichten en interacties af te leveren. Notificare is opgericht in 2012, met het hoofdkantoor in Rotterdam, Nederland. Notificare is ISO/IEC 27001:2013 gecertificeerd. Met trots bedienen we klanten als Rituals, Volkswagen, ICI Paris XL, Spar en G-Star.
Notificare.com
Marconistraat 16
3029 AK Rotterdam, Nederland
Social Brothers
Europalaan 100
3526 KS Utrecht, Nederlands
ANDERE POSTS
Hieronder vind je meer posts/nieuws uit de Dotslash Community
Magnus energy en Ciratum bundelen krachten!
Magnus Energy en Ciratum hebben hun krachten gebundeld om hun dienstverlening in de energiesector te versterken en te verbreden. Deze strategische samenwerking is gericht op het aanbieden van innovatieve en holistische oplossingen aan Nederlandse klanten, met een...
Startup missie naar Web Summit Lissabon 2024
Wil je zaken doen, gericht netwerken met bedrijven of investeerders aantrekken? Meld je nu aan voor Web Summit 2024 in Lissabon.
Medewerkersparticipatie kennissessie
Op 26 juni vanaf 16.00 in de event-space van Dotslash Utrecht krijgen we tekst en uitleg van Deloitte over medewerkersparticipatie (en een gratis daghap) meld je nu aan!
Vacature (Out of) Officemanager & Facilitair Ondersteuner
(OUT OF) OFFICE MANAGER & FACILITAIR ONDERSTEUNER We zoeken niet iemand die onze mail op afwezig zet als we er even niet zijn maar een officemanager en facilitair ondersteuner die ook graag van zijn/haar plek komt om buiten ons eigen kantoor zaken te regelen die...
Vacature Sales Advisor NextEnergy
Wil je de eerste contactpersoon zijn voor onze nieuwe klanten? Krijg je energie van klantcontact en help je graag mee aan de verdere ontwikkeling van onze startup? Een veelzijdige/veranderlijke salesfunctie waarin je je op zowel Inbound als Outbound kunt richten op een leuke manier en daarmee zowel je commerciële vaardigheden als je professionele capaciteiten in de duurzaamheidssector kunt verbeteren.
Oproep: KVK Innovatie top 100
Meld je nu aan voor de KVK innovatie TOP 100. In 2022 stonden er maar liefst 8 (!) Dotslasher in de lijst. Daar kunnen we overheen toch?
Pioniers van de Zorg: Winnaars van de Nationale Zorginnovatieprijs
Pioniers van de Zorg: Winnaars van de Nationale Zorginnovatieprijs Kunnen technologie en persoonlijke zorg hand in hand gaan? Tijdens de Zorg & ict-beurs schitterde Juvoly door de prestigieuze vakjuryprijs van €10.000 in de wacht te slepen met hun baanbrekende...
Vacature klantenservice medewerker bij NextEnergy
Zou je graag het aanspreekpunt willen zijn voor onze allereerste klanten? Krijg je energie van klantcontact en vind je het leuk om mee te helpen aan de verdere ontwikkeling van onze startup?
Bij NextEnergy bouwen we aan de energieleverancier van de toekomst. Met onze slimme app en een dynamisch inkoopsysteem kan elke Nederlander gemiddeld 40% besparen op zijn energierekening. Wij zijn op zoek naar zeer gemotiveerde en ambitieuze collega’s die niet bang zijn om de handen uit de mouwen te steken en een echte impact te maken binnen de energietransitie. Ben je klaar voor de volgende uitdaging?
Start-up missie naar Slush Helsinki 2024
Startup missie van RVO naar Slush Helsinki 2024 voor ambitieuze jonge techbedrijven met een schaalbaar business model en groeiambities! Meld je aan voor de start-up missie naar Slush 2024. 18-21 nov in Helsinki. Aanmelden kan tot 15 juli.
Vacature parttime Financieel medewerker bij Friday Energy
We zoeken een teamspeler met een passie voor duurzaamheid, goede communicatieve vaardigheden en een hands-on mentaliteit. Minimaal HBO-niveau of vergelijkbare ervaring op financieel gebied wordt gevraagd.
Interesse? Bekijk dan deze vacature voor meer informatie!