Startup missie van RVO naar Slush Helsinki 2024
Voor ambitieuze jonge techbedrijven met een schaalbaar business model en groeiambities! 18-21 nov Helsinki. Je kunt je aanmelden tot uiterlijk 15 juli.
Slush 2024
Meer dan 13.000 bezoekers, 4.200 start-ups, 2.200 investeerders en 650 journalisten uit de hele wereld ontmoeten elkaar op Slush 2024 in Helsinki. Dit internationale tech evenement geeft start-ups de kans zich te presenteren aan een groot en divers publiek.
Voor wie?
De start-up missie van de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO) naar Slush is voor ambitieuze jonge techbedrijven. Ben jij een start-up met een schaalbaar business model en wil je snel groeien? Meld je dan aan en ga in november naar Helsinki. Samen met regionale partners biedt Rijksdienst voor Ondernemend Nederland jou interessante side-events en de mogelijkheid om je netwerk verder te vergroten.
Je kunt je inschrijven voor deze missie naar Slush als je voldoet aan de volgende eisen:
- Jouw product of dienst is hoogtechnologisch, innovatief en potentieel marktverstorend (disruptief).
- Er is een bewezen marktacceptatie voor jouw product of dienst op de Nederlandse markt.
- Je bent gestart met (of klaar voor) internationale opschaling.
- Je bent op zoek naar seed, series A of series B financieringsronden.
- Jouw start-up staat ingeschreven bij de Nederlandse Kamer van Koophandel.
Kick-off event: Slush’d Enschede – 29 augustus Ontmoet alle Nederlandse deelnemers van Slush tijdens de kick-off op het officiële side event Slush’d Enschede op 29 augustus.
Aanmelden en kosten
Meld u aan voor deze start-up missie. Het kan tot en met 15 juli. Iedere deelnemer meldt zich apart aan. De voertaal van de missie is Engels. Meedoen aan deze missie kost € 500 exclusief btw per bedrijf (maximaal 2 deelnemers per bedrijf).
To the English registration page.
RVO organiseert deze missie in samenwerking met de Nederlandse Ambassade in Helsinki en 4TU in opdracht van het ministerie van Buitenlandse Zaken.
ANDERE POSTS
Hieronder vind je meer posts/nieuws uit de Dotslash Community
Techleap noemt Blue Current één van de 147 #DutchTechHeroes
Blue Current levert samen met andere start-ups een bijdrage aan een duurzame toekomst door slimme laadpunten aan te bieden.
Social Brothers wint tender EHBO app Rode Kruis
Social Brothers zal de app vernieuwen en het gebruiksgemak vergroten.
Johan Nebbeling (Nebbel) maakt serie “Sterk Verhaal” voor AD
In deze serie wordt je meegenomen in de zoektocht naar mysterieuze plaatsen en wonderlijke plekken in Nederland.
Recruit Robin gaat in zee met drie investeerders
We hebben behoorlijk wat groeigeld gehaald. Met onze software kan je als recruiter automatisch meer goede kandidaten vinden op meer dan tien online platforms.
Crowdled ontwikkelt CrowdRanger badge
1.5 meter aanhouden bij een event? Dat kan met de CrowdRanger badge die rood oplicht als twee mensen te dicht bij elkaar gaan staan.
Werkgeluk vóór en tijdens corona – Rapport van 2DAYSMOOD
In het Werkgeluk Data Rapport van 2DAYSMOOD worden de belangrijkste cijfers en analyses op een rijtje gezet: Wat zijn de effecten van de coronacrisis op stemmingen en tevredenheid?
Tozo lening wordt maar zelden aangevraagd
De Tozo bestaat uit twee soorten financiering: inkomensondersteuning en een lening. Veel zzp’ers kennen die lening mogelijkheid niet. Hij wordt ook maar zelden aangevraagd.
Nathal van Rijn draagt stokje ROM Utrecht over
Na 15 maanden bouwen heeft Utrecht een Regionale Ontwikkeling Maatschappij en geeft kwartiermaker Nathal van Rijn het stokje van die ROM Regio Utrecht door aan Arjan Van Den Born.
Colin Lansbergen has become a shareholder of Direct Impact
IT’S FAIR, so why not? Colin GETS SHIT DONE, fast! Direct Impact, (and Vincent personally), would not have been where it stands for today, not even close!
SPLEND! heeft onderzoek gedaan naar het gebruik van IT-media.
Met dit onderzoeksrapport kunnen marketeers en marketingafdelingen in de B2B IT-branche betere keuzes maken over toekomstige marketinguitingen.