Startup missie van RVO naar Slush Helsinki 2024
Voor ambitieuze jonge techbedrijven met een schaalbaar business model en groeiambities! 18-21 nov Helsinki. Je kunt je aanmelden tot uiterlijk 15 juli.
Slush 2024
Meer dan 13.000 bezoekers, 4.200 start-ups, 2.200 investeerders en 650 journalisten uit de hele wereld ontmoeten elkaar op Slush 2024 in Helsinki. Dit internationale tech evenement geeft start-ups de kans zich te presenteren aan een groot en divers publiek.
Voor wie?
De start-up missie van de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO) naar Slush is voor ambitieuze jonge techbedrijven. Ben jij een start-up met een schaalbaar business model en wil je snel groeien? Meld je dan aan en ga in november naar Helsinki. Samen met regionale partners biedt Rijksdienst voor Ondernemend Nederland jou interessante side-events en de mogelijkheid om je netwerk verder te vergroten.
Je kunt je inschrijven voor deze missie naar Slush als je voldoet aan de volgende eisen:
- Jouw product of dienst is hoogtechnologisch, innovatief en potentieel marktverstorend (disruptief).
- Er is een bewezen marktacceptatie voor jouw product of dienst op de Nederlandse markt.
- Je bent gestart met (of klaar voor) internationale opschaling.
- Je bent op zoek naar seed, series A of series B financieringsronden.
- Jouw start-up staat ingeschreven bij de Nederlandse Kamer van Koophandel.
Kick-off event: Slush’d Enschede – 29 augustus Ontmoet alle Nederlandse deelnemers van Slush tijdens de kick-off op het officiële side event Slush’d Enschede op 29 augustus.
Aanmelden en kosten
Meld u aan voor deze start-up missie. Het kan tot en met 15 juli. Iedere deelnemer meldt zich apart aan. De voertaal van de missie is Engels. Meedoen aan deze missie kost € 500 exclusief btw per bedrijf (maximaal 2 deelnemers per bedrijf).
To the English registration page.
RVO organiseert deze missie in samenwerking met de Nederlandse Ambassade in Helsinki en 4TU in opdracht van het ministerie van Buitenlandse Zaken.
ANDERE POSTS
Hieronder vind je meer posts/nieuws uit de Dotslash Community
./400 huurder Staantribune uitgelicht in het AD
“We zijn allemaal voor een andere club, maar we hebben wel hetzelfde DNA.” Dát gevoel wil Staantribune met andere voetballiefhebbers delen, vertelt Holterhuës.
Recruit Robin wint de Recruitment Tech Awards 2019!
Afgelopen donderdag heeft Recruit Robin de Recruitment Tech Award mee naar huis (het kantoor) mogen nemen!
Host(ess) Dotslash Utrecht Events
Als host(ess) van Dotslash leid jij het event in goede banen. Je bent het aanspreekpunt voor de opdrachtgever en de gasten. Je helpt waar nodig.
Sales Executive bij 2DAYSMOOD
Hey sales talent, wij zijn op zoek naar jou! Wij bieden jou een geweldige kans om positieve verandering te bewerkstelligen bij organisaties wereldwijd. Daarnaast kun je met een centrale rol in ons toegewijde team, veel impact maken op onze snelgroeiende...
Communicatie & Werkgeluk Specialist (stage) bij 2DAYSMOOD
Tactische en creatieve communicatie is essentieel. Heb jij die skills in huis om écht impact te maken bij de gebruikers van onze Employee Happiness tool en E-learning omgeving? Kom dan bij ons ervaring opdoen!
Employee Happiness Promoter (stage) bij 2DAYSMOOD
Krijg jij ook energie van andere mensen blij maken? Bij 2DAYSMOOD gunnen we jou die kans; om werkervaring op te doen als Employee Happiness Promoter. (MarCom)
Recruit Robin genomineerd voor de Recruitment Tech Awards 2019!
Helpen jullie Recruit Robin aan de overwinning? Stem dan op: https://www.recruitmenttech.nl/awards/stemmen/
Digital Movers realiseert campagne Gouden Televizier Ring
Digital Movers heeft recentelijk de content strategie en campagne creatie voor Keune Haircosmetics gerealiseerd voor de Gouden Televizier Ring.
Meet Holland Startup
Always thought about starting your own business but never knew where to begin? You are not the only one!
DOLSLASH BEDRIJVEN IN DE DRAGONS’ DEN?
De producent belde ons of er in Dotslash bedrijven zijn die funding zoeken en willen pitchen in de DRAGONS’ DEN?