Startup missie naar Web Summit Lissabon 2024
Is jouw start-up klaar voor het buitenland? Wil je zaken doen, gericht netwerken met bedrijven of investeerders aantrekken? Web Summit is een van de grootste en meest invloedrijke techconferenties ter wereld. Aanmelden voor de start-up missie van RVO naar Web Summit 2024 in Lissabon in november kan tot 22 juli!
Web Summit 2024
Web Summit brengt meer dan 70.000 bezoekers uit alle hoeken van de wereld samen. Hier ontmoet je niet alleen 2650 andere startups, maar ook meer dan 1000 investeerders en 2000 journalisten. Deze topontmoeting biedt je de kans om de nieuwste trends in tech te ontdekken, geïnspireerd te raken door keynotes en deel te nemen aan interessante workshops en paneldiscussies.
Voor wie:
Je kunt deelnemen als jouw startup voldoet aan de volgende eisen:
- Jouw product of dienst is hoogtechnologisch, innovatief en potentieel disruptief;
- Er is een bewezen marktacceptatie voor jouw product of dienst op de Nederlandse markt;
- Je bent gestart met of klaar voor internationale opschaling;
- Jouw startup staat ingeschreven bij de Nederlandse Kamer van Koophandel.
Verder moedigen we in het bijzonder startups in de volgende sectoren aan om zich aan te melden:
- A.I.;
- DeepTech;
- ClimateTech;
- FinTech.
Deelname en kosten:
Aanmelden kan tot uiterlijk 22 juli voor deze missie. Iedere deelnemer meldt zich apart aan. De voertaal van de missie is Engels. Reis- en verblijfkosten zijn voor eigen rekening. Maaltijden en borrels zijn ook voor eigen rekening, tenzij anders vermeld in het programma. To the English registration page.
Er is een beperkt aantal plaatsen in de delegatie. RVO vindt het belangrijk dat de bedrijven die meegaan binnen de opzet en inhoudelijke focus van de missie vallen. Aanmelding betekent daarom niet automatisch deelname aan de missie.
Meedoen aan deze missie kost € 500 exclusief btw per bedrijf (maximaal 2 deelnemers per bedrijf).
Meer weten?
Ga snel naar de website van RVO.
ANDERE POSTS
Hieronder vind je meer posts/nieuws uit de Dotslash Community
Techleap noemt Blue Current één van de 147 #DutchTechHeroes
Blue Current levert samen met andere start-ups een bijdrage aan een duurzame toekomst door slimme laadpunten aan te bieden.
Social Brothers wint tender EHBO app Rode Kruis
Social Brothers zal de app vernieuwen en het gebruiksgemak vergroten.
Johan Nebbeling (Nebbel) maakt serie “Sterk Verhaal” voor AD
In deze serie wordt je meegenomen in de zoektocht naar mysterieuze plaatsen en wonderlijke plekken in Nederland.
Recruit Robin gaat in zee met drie investeerders
We hebben behoorlijk wat groeigeld gehaald. Met onze software kan je als recruiter automatisch meer goede kandidaten vinden op meer dan tien online platforms.
Crowdled ontwikkelt CrowdRanger badge
1.5 meter aanhouden bij een event? Dat kan met de CrowdRanger badge die rood oplicht als twee mensen te dicht bij elkaar gaan staan.
Werkgeluk vóór en tijdens corona – Rapport van 2DAYSMOOD
In het Werkgeluk Data Rapport van 2DAYSMOOD worden de belangrijkste cijfers en analyses op een rijtje gezet: Wat zijn de effecten van de coronacrisis op stemmingen en tevredenheid?
Tozo lening wordt maar zelden aangevraagd
De Tozo bestaat uit twee soorten financiering: inkomensondersteuning en een lening. Veel zzp’ers kennen die lening mogelijkheid niet. Hij wordt ook maar zelden aangevraagd.
Nathal van Rijn draagt stokje ROM Utrecht over
Na 15 maanden bouwen heeft Utrecht een Regionale Ontwikkeling Maatschappij en geeft kwartiermaker Nathal van Rijn het stokje van die ROM Regio Utrecht door aan Arjan Van Den Born.
Colin Lansbergen has become a shareholder of Direct Impact
IT’S FAIR, so why not? Colin GETS SHIT DONE, fast! Direct Impact, (and Vincent personally), would not have been where it stands for today, not even close!
SPLEND! heeft onderzoek gedaan naar het gebruik van IT-media.
Met dit onderzoeksrapport kunnen marketeers en marketingafdelingen in de B2B IT-branche betere keuzes maken over toekomstige marketinguitingen.