Startup missie naar Web Summit Lissabon 2024
Is jouw start-up klaar voor het buitenland? Wil je zaken doen, gericht netwerken met bedrijven of investeerders aantrekken? Web Summit is een van de grootste en meest invloedrijke techconferenties ter wereld. Aanmelden voor de start-up missie van RVO naar Web Summit 2024 in Lissabon in november kan tot 22 juli!
Web Summit 2024
Web Summit brengt meer dan 70.000 bezoekers uit alle hoeken van de wereld samen. Hier ontmoet je niet alleen 2650 andere startups, maar ook meer dan 1000 investeerders en 2000 journalisten. Deze topontmoeting biedt je de kans om de nieuwste trends in tech te ontdekken, geïnspireerd te raken door keynotes en deel te nemen aan interessante workshops en paneldiscussies.
Voor wie:
Je kunt deelnemen als jouw startup voldoet aan de volgende eisen:
- Jouw product of dienst is hoogtechnologisch, innovatief en potentieel disruptief;
- Er is een bewezen marktacceptatie voor jouw product of dienst op de Nederlandse markt;
- Je bent gestart met of klaar voor internationale opschaling;
- Jouw startup staat ingeschreven bij de Nederlandse Kamer van Koophandel.
Verder moedigen we in het bijzonder startups in de volgende sectoren aan om zich aan te melden:
- A.I.;
- DeepTech;
- ClimateTech;
- FinTech.
Deelname en kosten:
Aanmelden kan tot uiterlijk 22 juli voor deze missie. Iedere deelnemer meldt zich apart aan. De voertaal van de missie is Engels. Reis- en verblijfkosten zijn voor eigen rekening. Maaltijden en borrels zijn ook voor eigen rekening, tenzij anders vermeld in het programma. To the English registration page.
Er is een beperkt aantal plaatsen in de delegatie. RVO vindt het belangrijk dat de bedrijven die meegaan binnen de opzet en inhoudelijke focus van de missie vallen. Aanmelding betekent daarom niet automatisch deelname aan de missie.
Meedoen aan deze missie kost € 500 exclusief btw per bedrijf (maximaal 2 deelnemers per bedrijf).
Meer weten?
Ga snel naar de website van RVO.
ANDERE POSTS
Hieronder vind je meer posts/nieuws uit de Dotslash Community
Topicus neemt meerderheidsbelang in Devise Analytics
Overname nieuws: Een mooie prestatie van Dotslasher Devise. Zij wil de volgende groeistap gaan maken met het uitbreiden van haar markt en platform en slaat daarom de handen ineen met het beursgenoteerde Topicus.
Joran Hofman (34) startte ‘uit pure frustratie’ platform waar SaaS-bedrijven elkaar aan klanten kunnen helpen
Lees hier het verhaal achter de creatie van Reditus.
“Van Capo tot CEO” nr. 1 in de managementboek top 100, geschreven door Jan-Joost Kroon
Ook jij kunt iets leren van de Italiaanse maffia! Wat dit is? Dat lees je in mijn boek. Het is een managementboek waar vanuit een ander perspectief gekeken wordt naar organiseren.
Stichting nlgroeit
Jarenlang heeft nlgroeit met veel plezier het programma samen met de KVK uitgevoerd. Per dit jaar slaat zij een nieuwe weg in als Stichting nlgroeit, met dezelfde energie en ambitie. Lees hier meer!
Events voor ondernemers uit de regio met zorgoplossingen die willen groeien op de Duitse markt
ROM Utrecht Region organiseert in april twee activiteiten voor ondernemers uit de regio met zorgoplossingen die willen groeien op de Duitse markt.
Digitale Masterclass
Op 5 april van 14:00 uur tot 15:00 uur organiseert het NBSO Stuttgart i.s.m. BOM, LIOF, ROM Utrecht Region en OostNL een digitale masterclass over de do’s and don’ts bij het onderhandelen met Duitse ziektekostenverzekeraars.
De DMEA 2022
Ben jij actief in de Digital Health én maak je de stap naar Duitsland? Dan mag de reis naar de DMEA Berlin niet in jouw agenda ontbreken!
Datagedreven E-commerce Webinar
Op 7 April, van 10:00 tot 11:00, organiseert The Reboot Society een gratis webinar. De Datagedreven E-Commerce webinar wordt gegeven door Jop van Hooft.
RVO startup mission
Het komende jaar organiseert de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO) startup missies op verschillende locaties!
./health-tafel
Tijdens de eerste bijeenkomst van de ./health-tafel konden de startup en scaleup founders sparren met andere ondernemers uit dezelfde branche én experts die namens / vanuit de corporate partners aanschoven om zo met een andere blik naar je eigen business en uitdagingen te kijken.